Nechceme Zemana za prezidenta!

Nechci Zemana za prezidenta! Myslím si, že většina národa se rozhodla špatně. Můžeme proti tomu bohužel jen protestovat. Dalších pět let budeme mít na Hradě neslušného prezidenta. Bohužel musím říct, že lež a nenávist vzítězila nad pravdou a láskou. Aspoň protentokrát.

Kampaň byla plná podpásových útoků ze strany zemanovců, a určitě to ovlivnilo rozhodování voličů. Poukazování na minulost jeho rodiny, že je to prý "rakušák", to všechno je naprostý nesmysl a do třetího tisíciletí to nepatří. Všem, kdo si pořád o knížepánovi myslí, že je rakušák, bych chtěl vzkázat, že pokud to ještě neví, tak za rakouské monarchie nebylo zas tak špatně, jak si myslíte. Kdyby kandidoval Kalousek, tak by mu aspoň nadávali za něco, co skutečně udělal, a nevytahovaly by se tyto špinavosti, protože knížepánovi ve skutečnosti není co vytknout.

Samozřejmě, že i fanatičtí příznivci Karla Schwarzenberga, mezi které se hrdě hlásím, po celou dobu kampaně poukazovali na aféry, které lemují minulost Miloše Zemana. Ale stále to byla pravda. Za to přímo od Zemana zaznívaly samé lži a pomluvy, včetně největšího svinstva - inzerátu v pátečním deníku Blesk. My, voliči Karla Schwarzenberga, jsme věděli, proč ho volíme, a byli jsme schopni poskytnout dobré argumenty, proč by právě on měl být dobrým prezidentem.

Pokud se ještě teď chcete podívat na moje argumenty, proč jsem volil Schwarzenberga a ne Zemana, stačí kliknout dole na některý z mých tří předchozích článků, kde jsem na všechno poskytl různé argumenty.

Od chvíle, kdy jsem dokončil sčítání hlasů v našem okrsku, sleduji reakce na facebooku. Jsou plné zklamání a často i silných slov. Raději jsem to smazal, protože jejich zveřejnění zde vyvolalo bouři nevole a všichni jen nadávají, že zrovna ti, kdo měli v době kampaně plná ústa slušnosti, neumí prohrávat a reagují vulgárně.

Ale všem, kdo si myslí, že zrovna mě chybí dobré vychování a úcta ke starším spoluobčanům, bych chtěl vzkázat, že jsem velmi slušný, na veřejnosti téměř nepoužívám vulgarismy a když mi někdo něco vytkne, slušně se vždy omluvím a snažím se to napravit. Starším i postiženým spoluobčanům naopak pomáhám, jak jen se dá, protože se podílím na mnoha prospěšných charitativních projektech. Svou agresivitu ventiluji zásadně jen prostřednictvím klávesnice.

Rodiče mě nikdy přehnaně nebuzerovali, ale už v ranném dětství mě naučili, že lhát se nemá. Našeho nového prezidenta to evidentně nikdo nenaučil.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Šimon Hlinovský | sobota 26.1.2013 17:17 | karma článku: 39,09 | přečteno: 5010x