Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Ten, jehož jméno raději nevyslovuji, má až neuvěřitelný talent vytvářet dojem, že je moudrým a vzdělaným člověkem na svém místě.

To, co by jiné politiky stokrát poslalo do propasti dějin, tento atrofický etanoldegenerát ustojí.

13 7
možnosti
JT

Ono asi jak ktere postizeni. Slepe dite se v normalni tride nenauci, co potrebuje (brail) ani to, co nepotrebuje (cist a psat).

9 0
možnosti
OK

Trefil jste hřebík na hlavičku. Je třeba rozlišovat. Nikoli ovšem paušalizovat. A také se vším respektem nechat slovo odborníkům.

7 0
možnosti
AB

Jeste stale pussy? Nechcete uz si rikat pussyste? 

Do skupin, ktere pan president, jak rikate, urazil, jste ocividne patril i Vy. Asi proto nesmite jmeno presidenta vyslovit. Nebo snad pan Zeman urazil i fandy Harryho Pottera? 

Mimochodem, mezi Zidy a handicapovanymi je, pokud jste si nevsiml, rozdil.

Kdyz uz by si podle Vas mel nas prezident vyroky rozmyslet, byl byste snad radeji, kdybyste svemu (jinemu) prezidentovi pro jistotu nerozumel?

Pisete, ze hledate smysl zivota. Co takhle zacit smyslem Vaseho blogu?

8 6
možnosti
Foto

Můj blog určitě smysl má. Proto jsem si ho před dvěma lety založil. Mezi Židy a handicapovanými je rozhodně velký rozdíl, ale obětí nacismu byly určitě obě skupiny. Pokud narážíte na to, že Karlovi Schwarzenbergovi někdy není rozumět, tak se tím řadíte na úroveň členů SPO. Já nevím jak vy, ale já mu rozumím dobře.

8 4
možnosti
Foto

Balzámek, těchto slov je perfektní. Jak jste trefil ten řebíček je skvělé!!R^

9 5
možnosti
HV

H54o65n37z46a 88V11r23á49n16a

15. 1. 2015 16:13

Nu, myslím že moc nevíte o čem píšete. Za prvé - nenašel jsem přepis dané otázky, tedy nevíme zda prezident myslel jen duševní handicap, nebo i tělesný. A co se týče integrace mentálního handicapu - i lehká forma autismu výuku ve třídě brzdí.

10 2
možnosti
OK

Nepovažujeme-li soužití s postiženým ve třídě za součást výuky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1957x
Vystudoval jsem politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Když jsem se po maturitě rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba. A protože nechci jen pussivně přihlížet, stal jsem se také členem této strany.

Seznam rubrik