Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

S Adamem B. Bartošem se můžete vzít ra ruce a spolu hledat smysl života; vaše mozky jsou naladěny na téměř stejnou notu. :-/

6 2
možnosti
Foto

Místo takového "psaní" doporučuji se věnovat tomu hledání smyslu života, bude to prospěšnější. Rv

18 1
možnosti
Foto

Teda budu mluvit za sebe, i když jsem si jistý, že se mnou mnozí budou souhlasit. Je mi naprosto jedno, jestli se na mne zlobíte nebo ne. Pokud chcete, aby se naše země stala islámskou gubernií, je to váš problém. Já to nechci a spolu se mnou drtivá většina národa. Protože pokud by tomu tak nebylo, tak si tato země nezaslouží existovat.

7 1
možnosti
KC

Chlapec o sobě píše, že hledá smysl života. Vzhledem ke svému věku ho ještě nenašel, tak buďme shovívaví.

13 0
možnosti
LN

8-o8-o8-o....já obávat se ..že já nerozumět řeči tvého kmene....

11 0
možnosti
PN

Až zas budeš na vycházce tak bych dal řeč.;-D;-D;-D;-D

2 1
možnosti
ML

Chlapce omlouvá pouze jeho mládí a neznalost, jinak je úplně mimo mísu!

15 0
možnosti
XB

Kdyby propagovaly TOP 09 a jako tatulda, by byla jeho velebnost hrabe Schw., ktery je sem chce tahat.

6 2
možnosti
JK

Trochu se Vám pletou pojmy, než začnete o nějakých psát, tak si o nich něco zjistěte.

16 0
možnosti
DK

Jaka povinnost furt? A ty pojmy mate taky trosku pomotane.. Ty vlastizradce;-D.

19 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1957x
Vystudoval jsem politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Když jsem se po maturitě rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba. A protože nechci jen pussivně přihlížet, stal jsem se také členem této strany.

Seznam rubrik