Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k reakci jistých expertů, kterým jste podráždil játra a slinivku, jste se toho uchopil správně.

I mně však chybí ve výčtu možných kandidátů gen. Šedivý, jen jsem tuším někde četl, že by to nevzal. Nedivím se mu.

PF2016!

2 3
možnosti
VM

Pane Hlinovský,popřeji Vám rovněž hodně zdraví v r.2016,více rozumu a méně černobílého pohledu.

Proč Vám nevadí,že Schwarzemberk uráží český národ slovy:"zaprdění čeští xenofobové".Jak můžete být konzervativní a sympatizovat se Šimonem Pánkem,jenž tvrdí,že můžeme přijmout 10000 úprchlíků,copak se takto vyjadřuje konzervativní politik?

Vy žijete v iluzi,že přes noc uděláte z imigrantů Evropany,a každému,kdo s Vámi nesouhlasí,hystericky nadáváte,jenže to je styl bolševika,ne pravicového člověka.Nehledě na to,že vůči imigrantům jsou ostražití i na Západě.To jsou také xenofobové?

Mě přijde,že nemůžete přenést přes srdce,že pseudopravicová TOP 09 a kníže neuspěli ve volbách,jenže volby byly demokratické a demokrat uzná porážku a neuráží.

Netvrdím,že zemanovci jsou slušnost sama,ale Vy se v těch urážkách vyžívate,i bolševici,když přišli o vládu r.1989,uznali porážku mnohem slušněji než Vy Váš neúspěch v demokratických volbách,což jsem od tehdejších bolševických vládců nečekal.Tím je neomlouvám,ale stejný odpor mám vůči Vám,Vy jste takoví obracení bolševici.

11 2
možnosti
Foto

Ten nespisovný knížecí výrok padl poté, co si přečetl některý Váš komentář. ;-D

2 5
možnosti
HM

Karma R^ Šimon Pánek je dobrá volba R^

2 6
možnosti
JS

Dobrá volba? Nanejvýš tak v anketě o tom, kdo by nám ve funkci prezidenta nejvíc uškodil.

8 1
možnosti
PZ

P73a42v96e40l 23Z52e13m59a92n

31. 12. 2015 10:02

pologramotný ignorante Rv (použito v blogu, tudíž se jistě může požít i v diskusi), tvá sprostota a nadutost je nebetyčná, ale vzhledem k tvému mládí je snad ještě šance že z toho vyrosteš

9 3
možnosti
JV

Bývala jsem voličkou a příznivkyní TOP09, ale jsem velmi zklamaná. Lidem jako je autor nevěřím a, bohužel, TOP09 je jich asi plná.

Minulé prezidentské volby jsem v prvním kole jsem volila pana Vladimíra Franze, je inteligentní a "renesanční" člověk; do této kritické doby by se však možná nehodil. V druhém kole jsem volila knížete, ale dnes jsem z něho čím dál víc zklamaná, asi už ho kolí věk. Z vámi nabízených kandidátů je přijatelný pouze pan Stropnický, ale asi moc šancí nemá, i když je to inteligentní, slušně se chovající a vzdělaný člověk; nemá "reganovské geny" a ty dnes a v blízké budoucnosti budou potřeba. Pan Zeman mne mile překvapil, nebojí se pojmenovat problémy správnými jmény a používá "selský rozum"; je stejně populistický, jako všichni ostatní politici, jen se mu to lépe daří.

Pan Špaček, či třeba pan Marek Ebena mnoho dalšch, by mohl být prezidentem, za předpokladu, že jeho úloha bude přibližně stejná, jakou má třeba britská královna, tedy reprezentativní, a vláda by byla složena z konsenzuálních, pro ČR zapálených vlastenců v čele s nepředposraným premiérem typu Winstona Churchilla.

5 2
možnosti
JV

J93i53r34i 51V27r82a91b30e31c

31. 12. 2015 9:07

Volba Zemana prezidentem byla diletantská chyba.

Téměř kdokoliv by byl lepší než Zeman.

TO SEDI !!!!KarmaR^

4 13
možnosti
JC

Typický článek typického člena TOP09. Rétorika také. Ti "pologramotní voliči" - no to nemá chybu. :-) Ani není udivující ...Rv

15 4
možnosti
JS

Autor se cítí jako ředitel zeměkoule. Povýšenost mu čouhá jako sláma z bot.;-D;-D;-D

11 4
možnosti
Foto

P26e73t58r 16O42m28e97l78k18a

31. 12. 2015 8:13

Ach ty boží prostoto. Jeden kandidát lepší než druhý....:-)

6 1
možnosti
SB

Pan Hlinovský prostě překypuje naivitou. Třeba v tom směru, kdy oceňuje údajnou lidumilnost Šimona Pánka za to, že místo politické kariéry zvolil charitu.

Ve skutečnosti je to tak, že pan Pánek si zvoli charitu jako parketu pro pohodlný život. Kdyby šel do politiky, musel by své křeslo každé čtyři roky obhajovat ve volbách, takhle si sedí pohodlně ve své profesionální žvanírně, zas nic nenese odpovědnost, veškerá charita mu je zcela lhostejná a bere plat srovnatelný s politiky.

Pane autore, klidně nadále považujte lidi s určitým skeptickým nadhledem nad věcí za pologramoty. Já zase Vás považuji za plnogramota, který se však nechá opít rohlíkem.

21 3
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1957x
Vystudoval jsem politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Když jsem se po maturitě rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba. A protože nechci jen pussivně přihlížet, stal jsem se také členem této strany.

Seznam rubrik