Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

„Zeman si ale odvykl vést normální demokratickou diskusi.“

Mohl byste, prosím, vysvětlit, co si představujete pod pojmy demokratická (resp. nedemokratická) diskuse? Mně připadá, že to jen hezky zní, ale nenese to žádný sémantický význam.

8 0
možnosti
Foto

Prezident jistě může mít svůj pořad, i když pochybuji o jeho úrovni. Ale když už se uchází o prezidentskou funkci znovu, měl by také jít do debaty proti ostatním kandidátům. To si představuji pod pojmem demokratická diskuse. Aby měli všichni stejné podmínky. Zeman není něco víc, a ostatní kandidáti nejsou méněcenní. Ve volbě jsou si všichni rovni.

4 5
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1957x
Vystudoval jsem politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Když jsem se po maturitě rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba. A protože nechci jen pussivně přihlížet, stal jsem se také členem této strany.

Seznam rubrik