Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pologramotní ignoranti? Mám zaměřením stejně vzdělání jako ty, ale volil jsem MZ (podle mě menší zlo). Ale nikdy bych si nedovolil, nazvat voliče protikandidáta pologramotnými ignoranty. Ti, podle tebe pologramotní ignoranti ve většině případů těžce pracují a platí nemalé daně, za které ti bylo umožněno vystudovat, takže projev trochu úcty. A jinak ti tykám z důvodu, že jsme vrstevníci a vykání si nezasloužíš, možná tak pár facek od taty. Přijde mi, že z těch co vystudují FSS UK, tak se z nich stávají aristokrati, kteří plivou na plebs (obyčejný lid). Možná pracuji v kanceláři, ale nikdy se nebudu povyšovat nad uklízečkou, protože bez ní budu mít kancelář zavalenou bordelem, protože koše nikdo nevynese, nikdy se nebudu povyšovat před popelářem, protože bez něj budu mít před barákem bordel, protože popelnice nikdo neodveze a tak to platí ve všem, za moje pohodlí někdo platí nepohodlím a posměchem. Popřemýšlej platí to i pro tebe!

1 0
možnosti

Autore , jste naivní trouba s nadiktovaným názorem . Nejlepší kandidát Schwarzenberg ? Vy jste dnes hodně pil , že ? Jste mlád , určitě ještě zmoudříte .

4 1
možnosti

J61a58n 27P77a96l33l77a81s

31. 12. 2015 23:29

Dobrý večer, v diskusi už toho padlo hodně, takže se omezím na citaci: „Věřím v demokratickou volbu, při které se většina voličů nebude řídit předvolebním populismem.“ Znamená to snad, že pokud se někteří voliči budou řídit předvolebním populismem, volby nebudou demokratické?

3 0
možnosti

Pokud bude na příštího prezidenta kandidovat Zeman (to záleží především na jeho velmi pokročilé sebedestrukci), pak se nejspíše i prezidentem stane. On neskončí tím, že ho nezvolíme. On se zničí sám a já doufám, že to bude velmi brzy.

4 2
možnosti

Vy kluci TOPácký tu Karlovu prohru nerozdejcháte. A jak to tak pozoruju, tak Zeman vám bude pít krev ještě sedm let. Bude záležet jen na něm, jestli si bude chtít dát druhou tůru. Já bych teda na Hradě nejraději viděl Robejška. To byste asi v TOPce všichni pukli vzteky.

4 1
možnosti

Asi bych si z Vašich kandidátů nevybral, ale na druhou stranu kdokoliv bude lepší než Miloš Zeman!

:-)

3 1
možnosti

A co tak Petr Robejšek.

2 1
možnosti

J83a29n 55R34á69ž

31. 12. 2015 14:37

Schwarzenberg prezidentem......... to je druh černého humoru, který se nepovedl! ;-D

4 2
možnosti
Foto

Očividně ten "černý humor" sdílí více než dva miliony voličů, kteří mu minule dali hlas. Ale bohužel už znova kandidovat nebude, takže budeme muset hledat jiný zdroj zábavy.

0 0
možnosti

Autore: nemáte pravdu, že je jedno, zda bude pravicový nebo levicový.

0 0
možnosti

Chlapče, chlapče škoda, že neuvádíš, čím se živíš. Možná Tě financuje TOPka za ty plamenné hujerovské články proti Zemanovi, ale většinou jsou to snůšky frází, za které Tě kníže určitě pochválí (když ho někdo probudí), ale normální pracující člověk se může jen poumát Tvojí naivitě a prozatimní zbytečnosti na tomto světě.

8 2
možnosti

Šimone Hlinovský! Nikdo z nás není zbytečný! Každý máme své poslání!

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1957x
Vystudoval jsem politologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Když jsem se po maturitě rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba. A protože nechci jen pussivně přihlížet, stal jsem se také členem této strany.

Seznam rubrik